سنندج | جلسه شورای اقامه نماز بهزیستی

جلسه شورای اقامه نماز با تاکید بر اهمیت نماز و ضرورت بهبود فضاهای عبادی با حضور مدیر بهزیستی شهرستان سنندج، کارشناسان بهزیستی و ماموستا شکوریان امام جماعت این اداره برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر ابراهیمی، مدیر بهزیستی ضمن خیرمقدم به حاضرین، با اشاره به تحقیقات انجام شده، بر این نکته تاکید کرد که افراد نمازگزار از آرامش روحی روانی بیشتری برخوردارند.

 وی همچنین بر لزوم تداوم این رویه و گسترش آن به جامعه هدف بهزیستی از جمله برگزاری جشن‌های تکلیف، دهه کرامت و سایر مراسم مذهبی تاکید کرد.

در ادامه، ماموستا خالد شکوریان با اشاره به اهمیت خواندن نماز به صورت جماعت، بر لزوم اقامه نماز توسط همه حاضرین در جلسه تاکید کرد. 

وی همچنین به برخی مشکلات موجود در نمازخانه از جمله نبود تهویه مناسب و قرارگیری آن در مجاورت سرویس بهداشتی اشاره کرده و خواستار رفع این مشکلات شدند.

در پایان جلسه، مقرر شد تا در صورت امکان نسبت به جابجایی نمازخانه اقدام شود و در غیر این صورت، تعمیرات و بازسازی‌های لازم در نمازخانه موجود انجام شود.

این جلسه با تاکید بر اهمیت نماز و ضرورت فراهم کردن فضایی مناسب برای اقامه نماز، گامی مهم در جهت ارتقای معنویت و آرامش روحی جامعه هدف بهزیستی به شمار می‌رود.

سنندج | جلسه شورای اقامه نماز بهزیستی

سنندج | جلسه شورای اقامه نماز بهزیستی

کد خبر 120134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد